Returnarea produselor

Potrivit O.U.G. 34/2014 produsele achizitionate la distanta se pot returna in termen de 14 zile lucratoare de la primirea comenzii. Pentru retur e necesar sa trimiti o cerere in scris pe adresa contact@miricom.ro. Produsul se repara, se inlocuieste sau se ofera contravaloarea lui.  Produsul returnat trebuie sa fie in stare perfecta, in cutia originala si cu certificatul de garantie, cutia produsului trebuie ambalata corespunzator, altfel va fi refuzata. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura. . Costul de transport pentru RETUR este suportat integral de către client în ambele situaţii: atât la trimiterea coletului pentru retur cât şi la primirea comenzii de înlocuire a returului. Retururile se primesc DOAR prin Fan Courier si Prioripost.

Din momentul în care ai primit produsul, dacă din diverse motive hotărăşti să-l returnezi ai la dispoziţie 14 zile. Comerciantul are, la rândul său, 14 zile să-ţi ramburseze suma plătită. Returnarea de produse este valabila numai pentru persoane fizice. Vânzotorul  rambursează sumele folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de client pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care clientull a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina vânzătorului plata de comisioane în urma rambursării