Livrarea comenzilor
1. Urmarirea comenzii tale
Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, din sectiunea “istoric comenzi si facturi”.
Daca ai nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul tau, ne poti apela la numarul +40 751 23 11 76 sau pe adresa de mail contact@miricom.ro


2. Modificare sau anulare comanda
Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, doresti alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, te rugam sa ne anunti cat mai repede, in maxim 12 ore,  pe adresa de mail contact@miricom.ro. Colegii nostri de la Suport clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.


3. Modalitati de livrare
Livrarea se face prin Fan Curier.
Comanda ta cu produsele aflate pe stoc va ajunge la tine in 1-2 zile lucratoare din momentul in care predam coletul curierului.
Daca  produsele nu se afla pe stoc, te vom anunta. Trebuie sa iei in considerare ca, in acest caz, termenul de livrare este de 7-14 zile lucratoare.
Livrarea produselor se face la adresa specificata de client in formularul de comanda. In tara, livrarea se face prin intermediul firmei de curierat Fan Courier.

 

4. CAT COSTA LIVRAREA PRODUSELOR?
Taxa de transport este de GRATUITA daca localitatea este in aria de acoperire curierat. Puteti verifica aici: http://www.fancourier.ro/locatii-fan/


5. IN CAT TIMP VOI PRIMI PRODUSELE COMANDATE?
Produsele vor fi livrate in termen de 1-2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.


6. POT SA RETURNEZ PRODUSELE COMANDATE?
Da, se pot returna produsele comandate doar daca acestea nu prezinta urme de uzura, sunt in ambalajul original, au eticheta originala si aveti toate documentele cu care acestea v-au fost livrate. Produsul returnat trebuie sa fie in stare perfecta, in cutia originala si cu certificatul de garantie, cutia produsului trebuie ambalata corespunzator, altfel va fi refuzata. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura. Costul de transport pentru RETUR este suportat integral de către client în ambele situaţii: atât la trimiterea coletului pentru retur cât şi la primirea comenzii de înlocuire a returului.

7. IN CAT TIMP IMI VOI PRIMI BANII INAPOI?
Contravaloarea produselor se va realiza in maxim 30 zile lucratoare de la primirea produsului de catre noi.